måndag 21 januari 2013

Äntligen!


Smygmaskvirkade "evighetsvantarna" är nu klara!!!
Skoluppgift från i December...!
Virkade, tvättade, ruggade både på insidan och på utsidan... mjuka och sköna... kommer förmodligen att hålla i generationer framöver!

Roar mig också med att göra eget mönster för stickning!


Testar mig fram maska för maska... sticka, riva upp, sticka igen... skriva ner och anteckna ... tid tar det... men SÅ kul det är!
Ser inte mycket ut för världen just nu men tror nog att det blir riktigt bra när det blir färdigt!

4 kommentarer:

Fia sa...

Fina vantar.

Karin-Ida sa...

Men vilka vackra vantar, påminner om tvåändsstickning, som jag så gärna vill lära mig...

Kottekott sa...

Vad fina vantar!

Ann-Sofie sa...

Oj så fina de är. Mina blev definitivt inte så granna - vi spelar i olika divisioner kan man säga.