måndag 16 juli 2012

Händer





Fotoutmaningens sista dag!

Många HÄNDER har arbeta med det här broderier!

Under ca. 1,5 års tid har det postats i brev, hit och dit genom Sverige och hamnat i händerna på en massa olika brodöser... ett kedjebroderi som nu har kommit tillbaka till Lina Holm som påbörjade det och som ska sy ihop det med en baksida, till en fin kudde!


Kudden ska sedan auktioneras ut till högstbjudande och pengarna går till något välgörande ändamål som inte är bestämt ännu.

Så håll utkik på Tradera så småning om!

5 kommentarer:

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Vackert.

Pysselfarmor sa...

ahaa där är broderiet som jag är med på också...ser mina blommor.

;-))Broderiet är väldigt fördröjt för det liksom "försvann" efter vägen tydligen.

Den här fotoutmaningen är inte som när man är med i utmaningarna på fotobloggar märker jag - folk kommenterar knappt...kan bero på att det är svårt att hitta vilka som lagt in bilder för temat.

Mille sa...

Vakkert, bare så vakkert.
Og flittige hender...
Takk for at du delte!

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Kul idé med "kejdebroderi" på det sättet. Det mesta går bara man har ideér!

Filifjonkan 1 sa...

Hej GerdaThyra.
Tänkte bara tala om att jag lever återkommer så småningom det är så mycket just nu så jag hinner inte ser du gör så härliga saker som vanligt Hoppas du har en härlig sommar i er fina stuga hälsa de 4 fotade raringarna med.