onsdag 1 december 2010

Snöbolls-Änglar till granen


Fina enkla "snöbollar" i kardad ull med bokmärksänglar på, fick jag tips om HÄR i bloggen "FIN I FORMEN"!
(Fast jag hade lite för lite ull kvar, så mina bollar blev i "tamaste" laget)



"Fin i Formen" är en fantastisk blogg med massor med fina tips på göra-själv-grejer.

Nu är det ju också ADVENTSKALENDRARNAS tid!

Och jag blir som ett barn på nytt med "glittrande-skimrande-tindre-ögon" ... det är ju SÅ himla spännande och kul!

De ADVENTSKALENDRAR som jag "öppnar de spännande luckorna" i, är:

"CHATHRINES KREATIVE HJÖRNE"




"STICKA MERAS ADVENTSKALENDER"




och




"DROPS JULKALENDER"



Men den som är den allra, allra bästa, är nog ändå, den fantastiskt ursöta, uppfinnelserika och spännande och...HELT UNDERBARA :


"FRÖKEN ELSAS MUS-KALENDER"

3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Hmmm....ser att du besöker vissa bloggar som jag också gör...hantverksbloggar ;-)
http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

fina ullbollar med änglar..ska genast kolla lådorna om jag kan fixa sådana.

Monkan sa...

Söta bollar och sånt fint trådslöjdsfat, som jag gissar att du också gjort själv.

Filifjonkan 1 sa...

Hej Gerdathyra skrattar åt dina kalenderval och slutklämmen Frk Elsas för när jag började läsa så tänkte jag "men gudars hon har väl inte missat Frk Elsas" men se kom den Håller med av hela mitt hjärta Skall kika på dina övriga i alla fall Änglarna var ju söta