tisdag 16 november 2010

Tisdagstema : KÄNSLA


Veckans Tisdagstema är KÄNSLA.

Jag vill med mina bilder visa på KÄNSLAN av SAMFÖRSTÅND OCH INNERLIGHET... KÄNSLAN av att dela något tillsammans med någon annan.

Bilden högst upp är bara SÅ fin, tycker jag!

Det är konstnären Anna Sjons Nilsson som så ömt och varsamt, verkar viska hemligheter i min hund Floras öra, på en utställning som Anna hade på Sintra förra vintern.

Den andra bilden visar på när...



... Flora och Findus tillsammans spanar ut genom hallfönstret,något har uppenbarligen fångat deras gemensamma uppmärksamhet!

6 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Gerdathyra. Åh så söta de är dina 4fotingar sitter så fint och delar utsikten i fönstret. det är kompisanda det dem emellan.Den översta bilden med är så söt
Hoppas det går bra med dina alster nu till din marknad..tack för bra råd bestämmer mig i morgon.

Carina sa...

En härlig känsla - tillsammans!
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Anneli - A'la Foto sa...

Blev nästan tårögd av första bilden! Den är så fylld av kärlek! Underbart!


ha en fin tisdag!

agnetha sa...

Härliga bilder. Men huva för dtt första inlägg om sluta röka känslor. Det låter inget kul. man ska kanske akta sig.
Här är mitt bidrag
http://agnetha52.blogspot.com/2010/11/vb-maya-kan.html

catja sa...

Åååh du har italienare liksom jag (och salukis) vad kul att finna en bild med känsla och italienare. Men det är inte svårt att få mkt kärlek och känslor från de små krabaterna. Välkommen in hos mig!

(Hermes och Gonzo som är italienare)

catja sa...

Den här italienarvärlden är inte så stor inte! :)