fredag 19 november 2010

Liten tjuvkik!



I alla fall en liten, liten smygtitt med hjälp av några ganska suddiga bilder på lite av mina bidrag till Julmarknaden på Stenkällarn!



Vernissage och öppnande imorgon kl.12
Jag har varit i Kungälv hela dagen och jobbat för att ställa iordning i det gamla huset tills imorgon.
Det är mycket kvar att göra och nu har andra tagit vid!
De lär nog få jobba på, fram till småtimmarna för att hinna klart, skulle jag tro!
Men fint blir det... och kul är det, fast det är mycket jobb och mycket som ska klaffa!
Ett litet smakprov på lite av mina saker, fast det är inte så säkert att det kommer att se ut så här i morgon...



... kan ändras många gånger innan kl.12 om jag känner de andra rätt!!!

Det var ovanligt svårt att fota där inne idag... blev lite suddigt och ofokuserat... men man ser ju litegrand i alla fall!
(Och jag kan se att det blev väldigt hopklämt och rörigt, så jag hoppas verkligen att de andra kan göra någon liten förändring till det bättre!)

1 kommentar:

Ewa`s Galleri sa...

Ser ut att vara mycket fina saker
Lycka till