tisdag 8 juni 2010

Tisdagstema : LEK



Veckans Tisdagstema är LEK.

Eftersom jag har glömt kameran i stugan, så fick jag leta bland mina bilder i datorn och hittade då dessa som faktiskt kan passa alldeles ypperligt idag!

Det är några Tarot-kort som jag för många, många år sedan målade, när jag inbillade mig att jag skulle tillverka en alldeles egen Tarot-kort-LEK!



Det blev inte så många, tror att jag sammanlagt målade och knåpade med ca. 6-7 kort innan jag tröttnade och la ner hela verksamheten!


Men jag minns hur kul jag hade, när jag fortfarande hade lusten och inspirationen att fullfölja denna LEK!

4 kommentarer:

Carina sa...

Vilken spännande tolkning!
Ha en härlig tisdag.
Kramen.

Menageriet sa...

Detta var ju lek i dubbel bemärkelse. Snyggt!

Pialotta sa...

Vilken konstnär du är och så lekfullt:) Riktigt fina och fantasifulla kort:)

Ingalill sa...

Ja men du började och de korten är jättefina :)