fredag 5 mars 2010

Lugna och stillsamma...



... husdjur, hittar man (ibland) i det här hemmet!


När det inträffar så gäller det för "Matte" att skyndsamt leta fram kameran och föreviga de mysiga stunderna.


Ser så kul ut, både Findus och Flora ligger spegelvänt i samma ställning, på fotot här ovanför, ser ni det?!


De lugna mysstunderna blir fler och fler nu när Flora har blivit lite äldre.






Gulligast av allt är när Findus tvättar Flora genom att slicka henne på huvudet och över ryggen...


... då smälter mitt "härdade mattehjärta" och jag tycker att jag har "världens finaste husdjur"!

TREVLIG HELG!

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

De är så fina!

Nästa gång jag ska till Karma ska jag förvarna så kanske vi kan fika:)

Filifjonkan 1 sa...

Hej GerdaThyra..sätter mig på knä och hälsar p Findus och Flora de är så söta båda två De här hundarna har mycket av katt i sina rörelser och sitt sätt att vara med, De trivs ju ihop Vad stor Findus har blivit med så läckra är de klappar dem båda... Ha det bra GerdaThyra sköt om dig och tack för den stickade sängentitten den var en 10poängare

Livskrafter sa...

Dom är så söta tillsammans och invaggar sån trygghet att jag smälter som smör....Underbara :)