lördag 30 januari 2010

Jösses Amalia...det här visste jag inte riktigt om ...




... fick några foton skickat till mig via mail igår...!

Ni vet, sådana där RIKTIGA mardrömsfoton... där man verkligen blir varse HUR man egentligen ser ut... fniss... foton liksom tagna, när man har koncentrationen på ett helt annat håll och inte den blekaste aning ens en gång om att man blir fotograferad och inte har möjligheten att tillrättalägga sig och sina anletsdrag, höfter, bröst och dubbelhakor och posera ur någolunda RÄTT vinkel... Usch...

Fotona var från i sensomras när vi hämtade hem Flora från kenneln... och HIMMEL vilken "knubbig häx/troll-liknande varelse" som ståtade på dessa foton... faktiskt... ganska lik...

..."Madam Mim"...






Skulle DETTA verkligen vara JAG...!?
( Naturligtvis så är jag väl medveten om mina extrakilon... men... kanske inte att det var riktigt SÅ illa...! )

Dags för skärpning med andra ord!




Nu blir det en form av "hemmagjord" LCHF-liknande metod ett bra tag framöver för min del!

Har gjort några halvhjärtade försök tidigare... men NU får det bli på ALLVAR!







2 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Lycka till,Själv slutade jag äta socker och vetemjöl i april förra året,det har resulterat i att jag minskat 18 kilo hitintills ,ska bli lite till innan sommaren

Gerda-Thyra sa...

Ewa:
Duktigt... 18 kg är ju jättemycket!
Jag blir så "peppad" när andra lyckas...tänker att då ska väl JAG också fixa det!