tisdag 23 juni 2009

Tisdagstema : TEKNIK




Tisdagstemat den här veckan är: TEKNIK.
Då passar ju ett av mina soprumsfynd alldeles förträffligt att visa upp!
Tyvärr kan jag inte berätta vad det är för något, eftersom jag i inlägget innan har lagt ut det som en "sommar-gissnings-tävling"... så om ni vill vara med i tävlingen, scrolla ner till nästa inlägg eller klicka HÄR, så kan ni läsa mer om den märkliga tingesten och gissa på vad det är för konstig manick!
Lycka till, ni som känner för det!

8 kommentarer:

Princexswe sa...

Har ingen aning. Det ser ut som ett tortyrinstrument ;-)

Hanneles paradis sa...

hihi, försöker inte ens gissa :)

Amanda sa...

Att mala ner något, men jag har ingen aning. /Amanda

Carina sa...

Kul tolkning av temat - helt klart är det teknik över den...inte en aning om vad det är men säkert teknisk!
Ha en underbar tisdag!
Kramen.

Sladden sa...

Fin bild, på fin gammal teknisk sak, som är "huvudsaken"...

Majsan sa...

Intressant!

Anne sa...

Åh vilka underbara bilder du har lagt upp!
Jag älskar allt som har med hantverk att göra, jag kommer gärna hit igen! Ha en skön dag!

Filifjonkan 1 sa...

Hej GerdaThyra. Nu så är min semester över för denna gång. Skönt har det varit.Men lika skönt vara igång igen. Ja du det där det måste vara" en makalös manick" alla gånger.Vet ju att du är otrolig att fynda bland ställena du är på. Har inte blekaste vad det kan vara men som sagt svaret får vi sen kanske då. Ha en skön onsdag