söndag 15 april 2007

Trådombundna Fat På Gammeldags Vis


6 kommentarer:

elaina sa...

Dessa fat tipsa jag min arbetskamrat om: Hon tyckte dom va ur-fina, sysslar lite med luffar-slöjd å sku själv försöka sig på att göra nå´n så´n, men det är nog inte alldeles helt lätt...
=0)

Broarne - lantliv som livsstil sa...

Hej igen.
Gud vilka SNYGGA fat, skicka gensat ett till mig, ta ett med gammalt fat innuti, du kan ju ta det tillsammáns med den vikade katten, du
jag tar ett fönsterhänge-ängel åxå. Du är gör så bra grejer. I love you ;o)Annmarie

Hulda sa...

Jättefina fat!

Anonym sa...

Åh, nu kan jag äntligen lämna kommentarer... vet inte vad som var fel förut?
Vilka underbara fat! allt du gör är jätte fint!
/söndagshälsningar Emma

luffarMia sa...

hej Gerda-Thyra!
jag håller på å klurar på dessa fina små fat och undrar hur ser det ut på baksidan? Är det trådar där som håller ihop dekorationen med fatet eller hålls det kvar ändå med den lilla öglekanten närmast?
kram luffarmia

alliels sa...

Så fantastiskt fina fat!!